נכות כללית ביטוח לאומי

נכות כללית

אנו בחברת מור מימוש זכויות רפואיות החלטנו לשים סוף לטרטורים ולסחבת, והקמנו מערך מומחים אשר מתמצא בכל שלבי התהליך ובכל הדרישות לסיוע לגמלת נכות כללית.

תנו לנסיון והמקצועיות שלנו לעשות לכם את העבודה

תרגישו חופשים לפנות אלינו בכל שאלה 

לתיאום פגישת יעוץ חינם הרשם עכשיו

בשליחת מסמך זה אני מאשר את מדניות פרטיות החברה לכניסה לתקנון המדניות לחץ כאן

*למען הסר ספק השירות אינו משפטי

נכות כללית ביטוח לאומי

חלית? או נפצעת?

ייתכן שמגיע לך כסף מביטוח לאומי. כיום אתה לא לבד תושב ישראל אשר כושר עבודתו נפגע כתוצאה ממחלה או תאונה יש לו את הזכות לעזרה מהמדינה ולקבלת קצבה מביטוח לאומי, קצבת נכות כללית אשר משולמת למי שלא יכול לעבוד, או שיכולתו לעבוד פחתה בגלל מצבו הבריאותי. אם  הנך סובל ממחלות רפואיות  המגבילות את הכושר התפקודי ואינך עובד או משתכר מתחת ל 4500 ברוטו  ייתכן והנך זכאי/ת לקצבת נכות כללית מידי חודש בחודשו.

תנאי זכאות:

לקצבת נכות זכאי תושב/ת שמלאו לו 18 שנים, ועדיין לא הגיע לגיל פרישה, שעקב ליקוי גופני, שכלי או נפשי הנובע ממחלה, מתאונה או ממום מלידה.

תנאי הזכאות לקצבת נכות כללית הם:

תנאי ראשון: גיל ותושבות

אתה תושב/ת ישראל, מלאו לך 18 שנים ועדיין לא הגעת לגיל הפרישה.

תנאי שני: הכנסות מעבודה

אינך עובד או שהכנסתך כשכיר או כעצמאי נמוכה מ-60% מהשכר הממוצע, 6,331 ש"ח (החל ב- 01.01.2020).

תנאי שלישי: נכות רפואית

רופא מטעם הביטוח הלאומי קבע לך אחוז נכות בשיעור של 60% לפחות, או בשיעור של 40% לפחות, אם יש לך כמה ליקויים רפואיים  ועל ליקוי מסוים נקבעה לך נכות רפואית בשיעור של 25% לפחות.

תנאי רביעי: דרגת אי-כושר

נקבע שעקב נכותך אינך מסוגל לעבוד או יכולתך להשתכר ירדה ב-50% לפחות, ונקבעה לך דרגת אי כושר באחד מהשיעורים האלה: 60%, 65%, 74% או 100%.

למה אנחנו?

אנו בחברת מור מימוש זכויות רפואיות החלטנו לשים סוף לטרטורים ולסחבת, והקמנו מערך מומחים אשר מתמצא בכל שלבי התהליך ובכל הדרישות לסיוע לגמלת נכות כללית. צוות המרכז ילווה אתכם לאורך כל הדרך, יבדוק את זכאותכם, יגיש עבורכם את המסמכים הדרושים וידאג שתקבלו את כל מה שמגיע לכם מביטוח לאומי ומהרשויות השונות.

 

קחו אחריות על הזכות שלכם בקבלת נכות כללית